Pagina's

vrijdag 23 oktober 2015

Special delivery

Gister was ik al aan een kaartje begonnen voor een combi van challenge #108 bij SU-per challenges en de kaartenuitdaging,gebruik heel veel tekststempels bij Cards en Scrap.

2 pogingen waren al in de prullenbak beland en poging 3 was het ook niet tot dat ik vanmorgen bedacht een randje washi-tape te plakken en nog meer tekststempels toe te voegen en ja dat heeft toch wel een leuk resultaat gegeven vind ik zelf dan hé ;)



En de binnenkant ook maar meegenomen



18 tekststempeltjes heb ik gebruikt oa van:
SU snow swirled
SU endless wishes
eline's olws
de rest is mij onbekend van merk.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Sylvia!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart geworden Sylvia, bedankt voor je deelname bij beide challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, Sylvia. Dank je wel voor de bijdrage bij Super challenges!

    BeantwoordenVerwijderen